torsdag 28. juli 2011

Jeg spiller ofte kort hos naboene mine...

Mine kjære naboer på Bakkejord er like glad i å spille kort som meg selv.

 Jeg svinser ofte over gjerdet for å høre om de vil spille en omgang eller to. I dag hadde jeg med meg en nylaget bok, slik at vi kan holde tellingen med hvem som vinner mest :)

 
*****

 
Jeg startet med å kutte til papiret som skulle skrives på, slik at det ble nok linjer til en runde med omganger på hver side. Så tilpasset jeg permene slik at disse ble 0,5 cm større enn arkene. Deretter festet jeg rødt papir på permene og en sort preget serviett på forsiden.

Når det var gjort hullet jeg alt til boken og festet metallspiralen. Deretter festet jeg litt bånd, kort og blomster på boken. Det er jo så morsomt å lage slike små bøker :)
Bruk gjerne ideen om du liker den :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar