søndag 4. september 2011

Den lille sorte uforståelige....

Sist jeg var i London kjøpte jeg en avis i Chinatown, vil ikke si at jeg forstod nyhetssakene. Det var rene estetiske grunner til at denne ble kjøpt :-)

Jeg har nå brukt litt av avisen til min lille sorte....


Og slik ble den til....

Først skar jeg til papiret som skulle være inni boka og permene.

Så trekte jeg permene med avis og sort papir med pregede prikker........ jeg liker prikker :-)

Så brukte jeg det rosa vidundret :-)

Et tips til de som har en slik en: Tre alltid spiralen gjennom arkene så forsiden også baksiden. For da kommer lukkingen bak i boken og den blir lettere å bla i :-)

Slik ble den etter innbinding.


Jeg laget så litt hjertelig pynt...
Slik ble forsiden:



2 kommentarer:

  1. Heia.
    Du lagde liksågodt 3 innlegg på rappen når du først va igang:) så arti å se ka du har gjort i helga! Fin bok og fin beskrivelse, ser ut som du har kosa dæ! Ha ei fin uke.
    Klæm (stolt) søster.

    SvarSlett
  2. Så arti! Kjæmpelurt at du blogge, de passe du til! Verdens beste kreative MaLa;D! Du må reklamere førr bloggen din på Bloggurat: http://bloggurat.net/minblogg/

    Stooor klæmm, Kj:)

    SvarSlett